Smily Baby

ENTRY ABOUT MINE STUFFS MY BIAS NEWER OLDER +FOLLOW

Blog Berrtukkaarr!!!
comelnye...apa nama couple ni eh?

assalamualaikum dan annyeonghaseyo.. Setelah beberapa bulan blog ni dah bersawang,aku kembali dengan blog yang berwajah baru.. temanya warna BIRU .of course lah,warna kegemaran aku. tapi takdelah sampai seluruh blog jadi warna biru . adelah aku tambah-tambah warna kelabu sikit... tapi aku rasa macam terang sangat warna blog ni....apa-apa jelah...dah buat baru nak menyesal.malas aku nak edit balik.memeningkan kepala je tengok code-code template tu. Ini pun aku buat masa aku tengah rajin dan masa aku malas nak tengok buku..semalam pun aku ada tambah sikit lagi iaitu HEADER . Pada pendapat aku lah header tu yang paling cantik(ulang suara 'pada pendapat aku je') pendapat korang,, aku tak tahulah....

Semalam aku tak pergi sekolah sebab demam,..yang peliknya sempat lagi aku edit header semua tu...Aku siap ada edit gambar .gif untuk masuk dalam tumblr lagi tuh...Lepas tu mula lah pening kepala...(padan muka engkau,siapa suruh buat kerja memeningkan kepala masa kepala tengah pening)...Lepas buat tu,aku tido...Bangun,baca komik...pening balik,pastu tido...pastu bangun lagi lah pening sebab tido lama sangat..Apa-apa jelah aku ni...Malam semalam pulak ngada-ngada suruh mama masak sup fishball..nasib lah aku demam,mama aku masak jelah..Lepas makan panadol dua bijik barulah okey....Hari ni siap boleh update belog pasal pengalaman 'demam'(yang tak penting langsung)..sebab takde ape nak tulis dah...

Semalam ada MBC Idol Star Championship.tapi aku lupa tengok..Hari ni ada ulangan tapi aku pulak balik sekolah pukul 6.45...Sabar je lah..Nanti tengok kat Kshownow lah(kalau ade lah)....Kat sekolah pulak kawan aku dh jadi addicted dengan Running Man ,siap main tarik-tarik name tag lagi kat sekolah.(aku pun nak main tapi mama tak boleh balik awal.)Rumah dekat tak nak jalan kaki...Aku malaslah nak jalan kaki.Itu sebab pertama.Sebab kedua sebab takut nanti kena kejar dengan anjing.Sebab ketiga sebab takde kawan nak teman.kawan aku semua duduk kat flat,takde yg duduk dekat dengan rumah aku....(alasan je tu...hehe)
Seperti apa yang aku kata tadi,aku tak ade apa nak tulis dah,jadi sampai sini jelah...Kalau ada masa aku update lagi...Kalau takde masa,alamatnya belog ni menerima nasib yang sama seperti dua bulan yang lepas
Sekian terima kasih..Assalamualaikum dan annyeong.

0 comment[s]